Η Κατερίνα Φαρμάκη φιλοξενείται αύριο Σάββατο 7-4-2012 και ώρα 21:00 στην εκπομπή "Τι λέει ο Νομός", η οποία μεταδίδεται από το κανάλι της Βουλής.
Η βουλευτής, ως Εισηγήτρια της πλειοψηφίας, θα μιλήσει για τον Νέο Οικοδομικό Κανονισμό που ψηφίστηκε την Τρίτη 3-4-2012 από τη Βουλή.
Με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης κ. Τάκη Θεοδωρικάκου, παρατείνεται έως
τις 24 Ιουλίου 2026 η προθεσμία υποβολής επενδυτικών προτάσεων στα
καθεστώτα «Μεγά...
Πριν από 1 ημέρα
0 ΣΧΟΛΙΑ