- banner1




H συνεπής στάση που κράτησε η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Κορινθίας Κατερίνα Φαρμάκη τα 2,5 χρόνια και η προσπάθεια της να βοηθήσει τον τόπο της έχει εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους συμπατριώτες της.
Σε όλα τα χωριά της Κορινθίας, οι κάτοικοι υποδέχονται με ευγένεια την βουλευτή και μιλούν μαζί της για την προοπτική του τόπου μας.
Ακόμα και άνθρωποι που δεν ανήκουν στον χώρο του ΠΑΣΟΚ νοιώθουν την ανάγκη να ακούσουν τις προτάσεις της, για την νέα πορεία που πρέπει να ακολουθήσει η χώρα.
Η Κατερίνα Φαρμάκη είναι μία αυτοδημιούργητη επιστήμονας που γνωρίζει τα προβλήματα της αγοράς και της κοινωνίας μιλά με καθαρό λόγο για τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει η Ελλάδα στην πορεία της για έξοδο από την ύφεση, αλλά και τις μεταρρυθμίσεις που είναι απαραίτητο να γίνουν..
Δεν μασά τα λόγια της ούτε χαϊδεύει τα αυτιά κανενός.
Καταλαβαίνει και την καταλαβαίνουν οι Κορίνθιοι, οι οποίοι της αναγνωρίζουν και το λένε δημόσια, ότι  ήταν κοντά τους και στα δύσκολα και οι παρεμβάσεις της στην Βουλή έλυσε προβλήματα που τους βασάνιζαν χρόνια.
Επί 2,5 χρόνια δεν έλειψε ούτε μία μέρα από την Κορινθία και έδωσε μαζί με τους φορείς και τους πολίτες μεγάλες μάχες κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες.
Η ίδια, όταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφο τηλεοπτικού σταθμού τι νοιώθει από τις εκδηλώσεις συμπάθειας των Κορινθίων στο πρόσωπο της, δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Βουλευτής είμαι μόλις 2,5 χρόνια. Κορίνθια όμως ήμουν και θα είμαι μία ζωή.
Με συγκινούν οι εκδηλώσεις των συμπατριωτών μου, αλλά και με γεμίζουν με μεγαλύτερες ευθύνες. Τους ξέρω και με ξέρουν και νοιώθω καθημερινά όλο και πιο μεγάλη την ανάγκη να κάνω τα πάντα για τον τόπο μου. Οι Κορίνθιοι αξίζουν κάθε θυσία. Δεν έχω κάτι να τους υποσχεθώ. Δεσμεύομαι όμως, ότι δεν θα σταματήσω να δουλεύω για αυτούς και την πρόοδο του νομού μας.
Δεν θα λείψω ποτέ από κοντά τους».

Bookmark and Share


ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΗ 24 Απρ 2012
categories: | edit post

0 ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας. Ο διάλογος με την κοινωνία αποτελεί βασική αρχή της πολιτικής μου δράσης.
Για λόγους αποφυγής σχολίων με απρεπές περιεχόμενο, οι διαχειριστές θα εγκρίνουν τα σχόλια.
Ευχαριστώ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ