Είναι γνωστό το πρόβλημα μετακίνησης, που έχει προκύψει για τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής Σπαθοβουνίου – Κουταλά, καθώς η παραχωρησιούχος εταιρία έχει από καιρό ανακοινώσει την απόφαση της να κλείσει την πρόσβαση προς αυτά τα χωριά και τη γύρω περιοχή από τον κόμβο του Σπαθοβουνίου.
Οι διαμαρτυρίες τους είναι κατανοητές, διότι τα τελευταία 20 χρόνια έχουν οργανώσει τη ζωή τους και τις δραστηριότητες τους, με δεδομένη την πρόσβαση στα χωριά και τις περιουσίες τους, από τον συγκεκριμένο κόμβο.
Εντούτοις, ο επικείμενος αποκλεισμός της πρόσβασης στην ΕΟ Κορίνθου – Τρίπολης από το συγκεκριμένο σημείο, ήταν γνωστός στους κατοίκους της περιοχής από το 2007, οπότε και ψηφίστηκε η σύμβαση παραχώρησης από την Βουλή των Ελλήνων και έγινε νόμος του κράτους, χωρίς οι τότε κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι της ΝΔ στο νομό να έχουν παρέμβει ώστε να μην εισχωρήσει στους όρους της σύμβασης η υποχρέωση να κλείσει η συγκεκριμένη παράκαμψη.
Ας πάρουμε ως δεδομένο ότι δεν διάβασαν την πολυσέλιδη σύμβαση παραχώρησης και ότι δεν μπορούσαν να παραβούν την υποχρέωση τους να επιδείξουν κομματική νομιμοφροσύνη.
Μπορούσαν όμως, εφόσον είχαν ήδη εκδηλωθεί οι έντονες διαμαρτυρίες των κατοίκων της περιοχής –και μάλιστα εξ όσων γνωρίζω είχαν απευθυνθεί σε βοήθεια και προς τους ίδιους- και ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη και η βελτίωση του δρόμου αλλά και οι συμπληρωματικές απαλλοτριώσεις στον κόμβο του Σπαθοβουνίου, να κάνουν κάτι. Αντιθέτως, ουδέν έπραξαν!
Σήμερα δε, εμφανίζονται ως δήθεν «έκπληκτοι» και «τιμητές των πάντων», καταθέτοντας ερώτηση προς το αρμόδιο υπουργείο!
Παρότι δεν με εκφράζει πολιτικά η τακτική του «κατόπιν ενεργειών μου», αλλά επειδή κάποια μέσα ενημέρωσης , με καλούν προσωπικά να πάρω θέση και επειδή βεβαίως, δεν περίμενα την ερώτηση του εκπροσώπου της ΝΔ στο νομό για να ενεργοποιηθώ και στο θέμα αυτό, σας ενημερώνω για τα εξής:
Εδώ και καιρό βρίσκομαι σε συνεχείς επαφές και συναντήσεις με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και τον διευθυντή των τεχνικών υπηρεσιών, ακόμα και με τους μελετητές του συγκεκριμένου έργου, προκειμένου να βρεθεί μια τεχνικά άρτια και ασφαλής λύση, η οποία όμως πρέπει να είναι σύμφωνη με τους όρους της σύμβασης παραχώρησης. Αυτό με λίγα λόγια σημαίνει ότι η οποιαδήποτε παράκαμψη :
1ον θα πρέπει να πληρεί τις προδιαγραφές ενός δρόμου ταχείας κυκλοφορίας,
2ον δεν θα πρέπει να επιβαρύνει την παραχωρησιούχο εταιρία με επιπλέον κόστος, ώστε να μην απαιτηθεί η αλλαγή των όρων της σύμβασης και
3ον να υπάρξει αναλογική χρέωση στους χρήστες της παράκαμψης γιατί αυτό επιτάσσει η αρχή της ίσης μεταχείριση των πολιτών.
Σήμερα το αρμόδιο υπουργείο απάντησε ακριβώς αυτό. Και εγώ προσωπικά εργάζομαι προς αυτήν την κατεύθυνση.
Αικατερίνη Φαρμάκη – Γκέκη
Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Νομού Κορινθίας
Επίσκεψη του Υπουργού Ανάπτυξης σε καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας Ο
Υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, επισκέφτηκε σήμερα καταστήματα στην
οδό Ερ...
Πριν από 2 ημέρες
0 ΣΧΟΛΙΑ