- banner1


Με λύπη μου είδα ότι έχει πάρει μεγάλη έκταση ένα σφάλμα που προήλθε από το δαίμονα του τυπογραφείου του γραφείου μου και το οποίο ήρθε στη δημοσιότητα όχι από το πολιτικό μου γραφείο.
Για το θέμα του ΚΑΖΙΝΟ και του αντισταθμιστικού έργου -όποιο και αν είναι αυτό- έχω στείλει επίσημα δελτία τύπου καθώς και επιστολές τόσο στον Υπουργό Οικονομικών, όσο και στους υπουργούς Πολιτισμού και Περιφερειακής Ανάπτυξης, τις οποίες και δημοσιοποίησα από τις 25 Ιουλίου.
Στην επιστολή μου αυτή και στο επίσημο δελτίο τύπου που ακολούθησε, διατύπωσα όπως μπορεί οποιοσδήποτε να διασταυρώσει, το αίτημα να κληθούν τα εμπλεκόμενα μέρη σε συζήτηση και να ληφθεί επιτέλους μια τελική απόφαση αναφορικά με την οριστικοποίηση του έργου που τελικά θα επιλεγεί ως το τελευταίο έργο αντισταθμιστικής ωφέλειας που είναι υποχρεωμένη η κοινοπραξία του Καζίνο να κατασκευάσει. Η πόλη του Λουτρακίου και κατ’ επέκταση ο Νομός Κορινθίας δεν μπορούν να περιμένουν άλλο ένα έργο με εξασφαλισμένη την χρηματοδότηση που δεν υλοποιείται από την αδράνεια των εμπλεκόμενων φορέων.Κατόπιν των ανωτέρω, κάθε άλλη κοινοβουλευτική ερώτηση, φήμη ή δελτίο τύπου που δεν προέρχεται από το γραφείο μου, δεν απηχεί την θέση μου, την οποία και έχω επανειλημμένως εκφράσει και είναι σε όλους γνωστή.
Ενημερώνω δε, ότι η εν λόγω ερώτηση που επαναλαμβάνω ότι δεν εδόθη στην δημοσιότητα από εμένα, θα αποσυρθεί άμεσα την Δευτέρα καθώς οφείλεται σε λάθος συνεργάτιδος μου, και υπόσχομαι στους συμπολίτες μου ότι δεν θα επαναληφθεί.

Κατερίνα Φαρμάκη – Γκέκη
Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ν.Κορινθίας


Bookmark and Share


ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΗ 16 Οκτ 2010
categories: | edit post

0 ΣΧΟΛΙΑ

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας. Ο διάλογος με την κοινωνία αποτελεί βασική αρχή της πολιτικής μου δράσης.
Για λόγους αποφυγής σχολίων με απρεπές περιεχόμενο, οι διαχειριστές θα εγκρίνουν τα σχόλια.
Ευχαριστώ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ